Může cvičení škodit?

Milé maminky,

cvičení je super činnost, ať už cvičíte s námi nebo bez nás. Jste dobré, že to zvládáte! Každopádně cvičení se špatnými pohybovými stereotypy vám může neprospět nebo i uškodit, pojďte si proto zopakovat těchto pár jednoduchých zásad a zkuste na ně při cvičení myslet 😉

1) Dýchejte! Dech je nesmírně důležitý. Během cvičení potřebujeme spoustu kyslíku k dobrému okysličení celého těla. Nezadržujte proto při cvičení dech!

2) Snažte se udržet svou páteř co nejvíce „rovnou“ – jasně, je 2x esovitě zakřivená, ale jde nám o to, abyste se vytáhla krásně z pasu, protáhla se i s hlavou nahoru, mírně zaktivovala bříško (zabráníte tak nadměrnému prohnutí se v bedrech) a je to!

3) Při pozici vleže na zádech mírně přitiskneme bederní část páteře dolů do podložky a nikdy nevystrkujeme bradu vzhůru ke stropu. Naopak ji přitáhneme mírně dozadu, „do krku“. Kolmo ke stropu tedy ční nos, ne brada.

4) Necvičte nikdy přes bolest!

5) Užívejte si to! 🙂