Jak jsem (ne)začala cvičit

Na začátku se musím přiznat, že přestože jsem manželka fyziotrenéra Vojty, který cvičení Fyziomáma vymyslel, ke cvičení jsem se po ukončení šestinedělí nemohla donutit, neměla jsem ani motivaci, ani čas, ani energii. Kila, která jsem nabrala v těhotenství, zmizela při porodu, a tak jsem nepotřebovala nic hubnout.

Na každého ale jednou dojde a u mě tato situace nastala, když náš synek Toníček dovršil 4.měsíc. Protože je to kluk s chutí do života, celkem rychle přibýval na váze a už jsem ho skoro nemohla při jeho 8 kilech unést. Každé jeho zvedání a delší nošení bylo pro mě hodně náročné a začaly mě dost zlobit záda.

A právě v tuto chvíli mi přišel kurz Fyziomáma vhod. Uvědomila jsem si, že jestli nechci skončit s vyhřezlými ploténkami, musím něco se sebou začít dělat. Hned. Takže teď už díky Fyziomámě posiluju. Myslím, že mi to pomáhá záda zpevňovat a rovnat se. Jako vedlejší účinek se díky vyplavování endorfinů po cvičení cítím psychicky dobře 🙂

Každá máme ten příběh s děťátkem jiný, ale pokud máte nějaký ten důvod cvičit, začněte! Ať už Fyziomámu nebo cokoliv jiného, ale přínosy jsou nesporné. Budete mít při tom chvilku jen pro sebe a cvičení vám pomůže jak fyzicky, tak psychicky. Ověřeno! 🙂

máma Zdeňka