Před-se-vzetí

Proč jsou předsevzetí většinou k ničemu? Asi každý to víme. Ano, protože přeceníme svoje síly, v lepším případě pár týdnů vydržíme, následně začneme polevovat a je konec. Nebo ne?

Každý z nás chce být v něčem lepší, cítí, že má někde mezery. A přelom roku je na zlepšování docela dobré období – sice jde jen o změnu jednoho čísla v datu, ale pocitově jsme plní očekávání, co nový rok přinese a co všechno se v našem životě změní. Některé články radí si ani předsevzetí nedávat, protože nám stejně nevydrží. Ale bylo by škoda to vzdát a ani to nezkusit…

Ať už jde o malé věci, drobné návyky, pojďte do toho. Třeba četba. Nemá smysl dávat si cíl, že přečtu 30 knih za rok. Je to pocitově moc velký a vzdálený cíl. Zkuste dvě stránky denně a uvidíte jak to půjde 🙂 O svém předsevzetí mluvte! Zjistíte, že i ostatní mají svoje malé cíle a vzájemně se můžete podpořit, ale hlavně se vám daná činost bude hůř opouštět, když o ní bude vědět hodně lidí a budou se vás na to ptát a hlavně vám držet palce! 😉

Pokud vás trápí vaše postava nebo se cítíte slabí, překvapivě – začněte cvičit! Ale dvě hodiny pilates denně nebudou úplně ono, zvlášt s malými dětmi. Malé a konkrétní cíle, vizualizovat si jejich dosahování a mít i vnější motivaci.

Cvičení Fyziomáma je založené na reálném životě. 15 minut, tedy délka 1 cvičební lekce, je v životě matky velmi drahocenný čas, který se ale dá nalézt. Cviky jsou technicky jednoduché, aby je zvládl prakticky každý.

Navíc budete na své cestě za zlepšením postavy a kondice mít jednoduchého průvodce- motivační list se srdíčky, který vám pomůže mít radost ze své snahy a zejména dodržovat cvičební režim. Partner bude určitě taky dobrou motivací, kdo by doma neocenil lepší postavu a lepší náladu?

Navíc je právě teď Fyziomáma se slevou 50% a to již od 1000 Kč!

Věřím, že s námi předsevzetí zvládnete a cvičení vám přinese zlepšení postavy  i nálady a 15 minut s Fyziomámou pro vás nebude jen tréninkem, ale i radostí.


Mgr. Vojtěch Šenkýř, autor konceptu Fyziomáma, fyzioterapeut a osobní trenér